Szállítás és garancia
- Fizetési módok
- Személyes átvétel
- Szállítás módja
- Sürgős
- Visszaküldési garancia
- Jótállás, garancia, kellék- és termékszavatosság, elállás
- Rendelési információk
Fizetési módok
A megrendelés leadása során minden költséget megjelenít a rendszer, a csomag feladásakor email-ben küldött számlán a megrendelés végén jóváhagyott összeg szerepel. Csomagolási díjat nem számítunk fel.Csomagját háromféleképpen fizetheti ki nálunk:
1. Fizetés a futárnak
A csomagot átadó futárnak kell készpénzben fizetni. Előnye, hogy csak akkor fizet, amikor megkapja az árut; hátránya, hogy készpénzzel kell várnia a futárt.
2. Átutalás
Ön átutalja a pénzt a bankszámlánkra (CIB Bank, 10700323-48963606-51100005, külföldről történő utalás esetén: SWIFT/BIC kód: CIBH HU HB, IBAN kód: HU07), és amikor hozzánk beérkezik az összeg, akkor postázzuk a csomagját.
3. Bankkártyás fizetés
Előnye, hogy gyors, olcsó és nem kell készpénzzel várni a postást, tehát rendelheti a csomagot a szomszédhoz vagy akár a nagymamához is. Bankkártyás fizetés csak az oldalon keresztül, a megrendelés során választható; utólag, személyes átvételnél nem lehetséges.
4. Készpénzes fizetés átvételkor
A kiválasztott átvételi ponton a csomag átvételekor kell fizetni.
Személyes átvétel
A személyes átvétel díja átvételi helyenként változik.Csomagját személyesen átveheti az alábbi helyeken:
Telefonszám: +36-1-7042848
Partnerünk az Actris Kft. logisztikai szolgáltató.
Az interneten előre megrendelt termékeket van lehetőség előzetes értesítés (e-mail) után átvenni.
A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni.
Csomagbeszállítás minden szerdán.
Nyitva tartás:
hétfő-szerda: 11:00-18:00-ig
csütörtök: 10:00–17:45-ig
péntek: 10:00-17:00-ig
szombat-vasárnap: zárva
Az átvétel díja a megrendelés értékétől függ:
10000 Ft alatti megrendelés esetén: 490 Ft
10000 Ft felett ingyenes
Térkép:
Telefonszám: +36-20-313-5258
A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni.
Az átvétel ingyenes!
Nyitva tartás munkanapokon 8 - 17 óra között.
Térkép:
Szállítás módja
A rendelés leadásakor választhat, hogy az Express One, a DPD vagy GLS futárszolgálattal küldjük a csomagot. Normál csomag esetén (nem tartalmaz terjedelmes terméket) a szállítás díja Magyarországon Express One esetén bruttó 1.690 forint, DPD esetén bruttó 1850Ft és GLS-el bruttó 2055 forint.A 15.000 Ft felett a szállítás díja Express One esetén ingyenes,0 forint, DPD esetén bruttó 790 forint és GLS-el bruttó 990 forint.
Bizonyos termékeket egyedi, kedvezményes áron szállítunk. A kedvezményes szállítási költség a termékek oldalán van feltüntetve. Ha több terméket rendel mindig a legkedvezőbb szállítási díjat számítjuk fel, kivéve ha van "terjedelmes" termék is van a rendelésben.
A nagy, terjedelmes csomagok esetén a csomag mérete vagy súlya miatt egyedi szállítási díjat kell fizetni, ami a termékek oldalán külön fel van tüntetve. Ilyen termékeknél összeghatártól függetlenül felszámítjuk a szállítási költséget, tehát 15.000 Ft felett nem lesz ingyenes a kiszállítás.
Ha több terméket rendel egyszerre, azt egy csomagban fogjuk küldeni, így Ön egy szállítási díjat fog fizetni. A termékek várható szállítási ideje termékenként eltérhet, amit feltüntetünk a termékek oldalán. Ha valamelyik terméket nem tudjuk az ígért határidőre szállítani, akkor telefonon egyeztetünk Önnel.
A futár a feladást követő munkanapon szállítja ki a csomagot. Ha nem találja a címzettet, telefonon egyeztet, ezért kérjük, olyan számot adjon meg, amelyen munkaidőben elérhető.
Amennyiben önnek valamilyen okból nagyon sürgős a megrendelés teljesítése, kérjük:
1. Lehetőleg olyan terméket válasszon, aminél RAKTÁRON státuszt tüntettünk fel.2. Írja bele a megrendelésnél a „Megjegyzés” rovatba, hogy melyik napra kell megérkeznie legkésőbb a megrendelésnek.
3. Válassza a bankkártyás, vagy utánvétes fizetési módot. Ha mégis inkább utalna, küldje át az utalást igazoló dokumentumot a info@kreativkid.hu e-mail címre.
Visszaküldési garancia
Amennyiben rendeléskor kiválasztja a "Visszaküldési garancia" kiegészítő szolgáltatásunkat, a vásárlástól való elállás esetén ingyen visszaküldési lehetőséget biztosítunk a számlán szereplő termékekre.Jótállás, garancia, kellék- és termékszavatosság, elállás
Hétköznapi megfogalmazásban melyik mi és mire jó?Jótállás: leegyszerűsítve 10.000Ft feletti tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jog ami biztosítja a javítás, csere esetleg a pénzvisszafizetés lehetőségét abban az esetben ha a megvásárolt termék meghibásodik vagy nem az "ígérteknek" megfelelő. Időtartama 1 év. Ha a kereskedő nem tartja jogosnak a jótállási igényt bizonyítania kell, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék vásárló által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.
Garancia: A jótállás - hétköznapi és közismert neve.
Kellékszavatosság: Bármely termékre vonatkozik, tehát 10.000Ft alatt is. Meghibásodás vagy nem az ígérteknek megfelő működés esetén a kereskedő felé élhetünk javítási, csere vagy pénzbeni visszafizetés igényünkkel. A visszatérítés lehet teljes (visszavásárlás) vagy részleges (kárpótlás). Időtartama: 2 év, melynek első 6 hónapjában ha a kereskedő nem tartja jogosnak a szavatossági igényt bizonyítania kell, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. Fél év után viszont a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem "miatta" következett be.
Termékszavatosság: Nagyon hasonló, mint a kellékszavatosság, de itt a termék gyártója/forgalmazója felé élhatünk javítási és csere igényünkkel. Időtartama 2 év a termék forgalombahozatalától számítva. Itt is fél évig a gyártón a bizonyítási teher ami utána átszáll a vásrlóra.
Elállásról akkor beszélünk, ha a vásárló meggondolta magunkat és mégsem szeretné megtartani a megvásárolt terméket. A kereskedő felé kell jelezni az elállási szándékunkat. Időtartama: 14 nap Amennyiben bármilyen okból elégedetlen vagy meggondolná magát, erre törvényi lehetősége van.
Részletesebben az elállásról:
Megrendelése során élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. (A kormányrendelet teljes szövegét itt olvashatja: 45/2014. (II.26.)
A szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása esetén az áru visszaküldésének költségét a Vevő viseli, kivéve akkor, ha korábban, a rendelés leadása során megrendelte a "Visszaküldési garancia" kiegészítő szolgáltatásunkat: ebben az esetben mi ingyen visszaküldési lehetőséget biztosítunk a számlán szereplő termékekre.
Az elállási szándékot a legegyszerűbben az info@kreativkid.hu email címre írt emailben jelezheti felénk. De megteheti ez postai úton vagy telefonon is. Kérjük, az emailben tüntesse fel a megrendelés sorszámát!
Amennyiben a vevő a terméket személyesen szeretné visszajuttatni vagy személyesen kíván panasszal élni, akkor azt a 2133 Sződliget, Szent István u. 23. szám alatti irodánkban teheti meg.
A Vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
Az elállásról mindenre kiterjedő részleteit megtalálja az Általános Szerződési Feltételeinknél..
Részletesebben a kellékszavatosságról
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Részletesebben a termékszavatosságról
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az előző pontban meghatározott (kellékszavatosság) jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Részletesebben a jótállásról
Milyen esetben élhet a fogyasztó a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003 sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Ha a megrendelt árucikk hibás vagy hiányos, akkor cégünk díjmentesen kicseréli illetve pótolja a hibás vagy hiányzó darabokat. Amennyiben a cserére nincs mód (mert például a termék időközben elfogyott), a vásárló elállhat a vásárlástól.
Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse Vevőszolgálatunkat.
Rendelési információk
Megrendelés leadása történhet telefonon vagy a Webáruház online felületén keresztül. A megrendelést akkor tudjuk befogadni, ha a vásárló minden szükséges adatot rendelkezésre bocsátott. Szükséges adatok a regisztrációs oldalon kötelezően megadandónak jelölt információk. A regisztráció és a vásárlás közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.Az Webáruházban feltüntetett árak minden esetben bruttó árak.
A termékek várható átvételi ideje megtalálható a termékek információs oldalán. Ha ettől valamiért eltérnénk, akkor a vásárlót erről telefonon értesítjük.
Regisztrációt követően az online felületen a kiválasztott termékek kosárba helyezése után meg kell adni a választott szállítási- és fizetési módot, majd véglegesíteni kell a megrendelést.
Amennyiben a már leadott rendelésén szeretne módosítani, akkor azt telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vagy email útján teheti meg.