KreativKid Kosár
  • Kosár

Az Ön kosara üres.

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma:

(20) 313 5258

Munkanapokon 8-17 óráig

Kapcsolatfelvétel írásban:

Üzenetküldés

Üzenetére munkatársaink e-mail-ben válaszolnak

Szállítás és garancia


Fizetési módok

A megrendelés leadása során minden költséget megjelenít a rendszer, a csomaggal együtt érkező számlán a megrendelés végén jóváhagyott összeg szerepel. Csomagolási díjat nem számítunk fel.

Csomagját háromféleképpen fizetheti ki nálunk:

1. Fizetés a futárnak
A csomagot átadó futárnak kell készpénzben fizetni. Előnye, hogy csak akkor fizet, amikor megkapja az árut; hátránya, hogy készpénzzel kell várnia a futárt.

2. Átutalás

Ön átutalja a pénzt a bankszámlánkra (CIB Bank, 10700323-48963606-51100005, külföldről történő utalás esetén: SWIFT/BIC kód: CIBH HU HB, IBAN kód: HU07), és amikor hozzánk beérkezik az összeg, akkor postázzuk a csomagját.

3. Bankkártyás fizetés

Előnye, hogy gyors, olcsó és nem kell készpénzzel várni a postást, tehát rendelheti a csomagot a szomszédhoz vagy akár a nagymamához is. Bankkártyás fizetés csak az oldalon keresztül, a megrendelés során választható; utólag, személyes átvételnél nem lehetséges.

4. Készpénzes fizetés átvételkor

A kiválasztott átvételi ponton a csomag átvételekor kell fizetni.

5. Fizetés ERZSÉBET utalvánnyal

Személyes átvételi pontjainkon (Sződliget, Szabadság tér 10. és Budapest, VI. Podmaniczky utca 43.) van lehetőség ERZSÉBET utalvánnyal fizetni. Kiszállítás vagy más átvételi ponton történő átvétel esetén erre nincs mód. Gyermekvédelmi-, ajándék- és iskolai ERZSÉBET utalványt fogadunk el.


Személyes átvétel

A személyes átvétel díja átvételi helyenként változik.
Csomagját személyesen átveheti az alábbi helyeken:
  • Budapest, VI. Podmaniczky utca 43.
    Partnerünk az Actris Kft. logisztikai szolgáltató.
    Az interneten előre megrendelt termékeket van lehetőség előzetes értesítés (e-mail) után átvenni.
    A helyszínen csak készpénzzel és Erzsébet utalvánnyal lehet fizetni. (Erzsébet kártyával nem.)
    Csomagbeszállítás minden szerdán.

    Nyitva tartás:
    Hétfő 12:00-18:00-ig
    Kedd 10:00-18:00-ig
    Szerda 10:00-18:00-ig
    Csütörtök 10:00-18:00-ig
    Péntek 10:00-18:00-ig
    Karácsonyig minden szombaton: 10:00-14:00-ig

    Az átvétel díja a megrendelés értékétől függ:
    10000 Ft alatti megrendelés esetén: 390 Ft
    10000 Ft felett ingyenes


    Térkép:
  • Sződligeti telephelyünkön (Sződliget, Szabadság tér 10.)
    Az átvétel ingyenes!
    Nyitva tartás munkanapokon 8 - 17 óra között.
    Térkép:




    Szállítás módja

    Termékeinket az Express One futárszolgálat szállítja. Normál csomag esetén a szállítás díja Magyarországon egységesen bruttó 990 forint.

    Bizonyos termékeket egyedi, kedvezményes áron szállítunk. A kedvezményes szállítási költség a termékek oldalán van feltüntetve. Ha több terméket rendel mindig a legkedvezőbb szállítási díjat számítjuk fel, kivéve ha van "terjedelmes" termék is a rendelésben.

    A nagy, terjedelmes csomagok esetén a csomag mérete vagy súlya miatt egyedi szállítási díjat kell fizetni, ami a termékek oldalán külön fel van tüntetve. Ilyen termékeknél összeghatártól függetlenül felszámítjuk a szállítási költséget, tehát 10.000 Ft felett nem lesz ingyenes a kiszállítás.

    Ingyenes! Normál csomag esetén (nem tartalmaz terjedelmes terméket) 10.000 Ft felett a szállítási költséget szállítási címtől, fizetési módtól függetlenül átvállaljuk!

    Ha több terméket rendel egyszerre, azt egy csomagban fogjuk küldeni, így Ön egy szállítási díjat fog fizetni. Ha valamelyik termék készlethiányos és 1 héten belül nem tudjuk beszerezni, akkor telefonon egyeztetünk Önnel.

    A futár a feladást követő munkanapon szállítja ki a csomagot. Ha nem találja a címzettet, telefonon egyeztet, ezért kérjük, olyan számot adjon meg, amelyen munkaidőben elérhető.


    Amennyiben önnek valamilyen okból nagyon sürgős a megrendelés teljesítése, kérjük:

    1. Lehetőleg olyan terméket válasszon, aminél RAKTÁRON státuszt tüntettünk fel.
    2. Írja bele a megrendelésnél a „Megjegyzés” rovatba, hogy melyik napra kell megérkeznie legkésőbb a megrendelésnek.
    3. Válassza a bankkártyás, vagy utánvétes fizetési módot. Ha mégis inkább utalna, küldje át az utalást igazoló dokumentumot a info@kreativkid.hu e-mail címre.


    Visszaküldési garancia

    Amennyiben rendeléskor kiválasztja a "Visszaküldési garancia" kiegészítő szolgáltatásunkat, mi ingyen visszaküldési lehetőséget biztosítunk a számlán szereplő termékekre. A visszaküldés oka lehet elállás, csere vagy minőségi probléma is. Ezen szolgáltatás nélkül a visszaküldés költsége a vevőt terheli.


    Garancia és elállás joga

    Amennyiben bármilyen okból elégedetlen vagy meggondolná magát, erre törvényi lehetősége van.

    Garanciát adunk minden termékre az átadástól számított 3-12 hónapig - kivéve, ha a gyártó ennél hosszabb idejű garanciával hozza forgalomba termékét Magyarországon.

    A számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk.

    Minden terméket a magyar gyártó/nagykereskedő által biztosított leírással szállítjuk.
    Termék meghibásodása esetén a 36-20-313-52-58 telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink bármelyikén.
    A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. Webáruházunk szervizpontjának címe: 2133 Sződliget, Szabadság tér 10.

    Portósan, utánvétesen küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

    Ha a megrendelt árucikk hibás vagy hiányos, akkor cégünk díjmentesen kicseréli illetve pótolja a hibás vagy hiányzó darabokat.
    Amennyiben a cserére nincs mód (mert például a termék időközben elfogyott), a vásárló elállhat a vásárlástól.

    Megrendelése során élhet a 17/1999. (II. 5.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. (A kormányrendelet teljes szövegét itt olvashatja: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor)
    A szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő harminc napon belül visszatéríteni. Figyelem! A Vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, kivéve akkor, ha korábban, a rendelés leadása során megrendelte a "Visszaküldési garancia" kiegészítő szolgáltatásunkat: ebben az esetben mi ingyen visszaküldési lehetőséget biztosítunk a számlán szereplő termékekre.
    Az elállási szándékot a info@kreativkid.hu email címre írt emailben jelezheti felénk. Kérjük, az emailben tüntesse fel a megrendelés sorszámát!
    Amennyiben a vevő a terméket személyesen szeretné visszajuttatni vagy személyesen kíván panasszal élni, akkor azt a 2133 Sződliget, Szabadság tér 10. szám alatti irodánkban teheti meg.
    Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását. Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

    Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003 sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

    Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse Vevőszolgálatunkat.


    Rendelési információk

    Megrendelés leadása történhet telefonon vagy a Webáruház online felületén keresztül. A megrendelést akkor tudjuk befogadni, ha a vásárló minden szükséges adatot rendelkezésre bocsátott. Szükséges adatok a regisztrációs oldalon kötelezően megadandónak jelölt információk. A regisztráció és a vásárlás közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
    Az Webáruházban feltüntetett árak minden esetben bruttó árak.
    A termékek várható átvételi ideje megtalálható a termékek információs oldalán. Ha ettől valamiért eltérnénk, akkor a vásárlót erről telefonon értesítjük.
    Regisztrációt követően az online felületen a kiválasztott termékek kosárba helyezése után meg kell adni a választott szállítási- és fizetési módot, majd véglegesíteni kell a megrendelést.
    Amennyiben a már leadott rendelésén szeretne módosítani, akkor azt telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vagy email útján teheti meg.