KreativKid játékwebáruház Kosár
  • Kosár

Az Ön kosara üres.

Ügyfélszolgálatunk telefonszáma:

(20) 313 5258

Munkanapokon 8-17 óráig

Kapcsolatfelvétel írásban:

Üzenetküldés

Üzenetére munkatársaink e-mail-ben válaszolnak.

Szállítás és garancia


Fizetési módok

A megrendelés leadása során minden költséget megjelenít a rendszer, a csomag feladásakor email-ben küldött számlán a megrendelés végén jóváhagyott összeg szerepel. Csomagolási díjat nem számítunk fel.

Csomagját háromféleképpen fizetheti ki nálunk:

1. Fizetés átvételkor
Ilyenkor készpénzben vagy bankkártyával fizethet a csomag átvételekor. Előnye, hogy csak akkor fizet, amikor megkapja az árut. Ezen fizetési mód választásakor bruttó 400 forint utánvét kezelési költséget számítunk fel.

2. Átutalás

Ön átutalja a pénzt a bankszámlánkra (WISE EUROPE S.A, 12600016-19759291-65162034), és amikor hozzánk beérkezik az összeg, akkor postázzuk a csomagját.

3. Online bankkártyás fizetés

Előnye, hogy gyors, olcsó és nem kell készpénzzel várni a futárt, tehát rendelheti a csomagot a szomszédhoz vagy akár a nagymamához is.

Személyes átvétel

A személyes átvétel díja átvételi helyenként változik.
Csomagját személyesen átveheti az alábbi helyeken:

  • Budapest, VI. Teréz krt. 32.
    Telefonszám: +36-1-7042848
    Partnerünk az Actris Kft. logisztikai szolgáltató.
    Az interneten előre megrendelt termékeket van lehetőség előzetes értesítés (e-mail) után átvenni.
    A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni.
    Csomagbeszállítás minden szerdán.

    Az átvételipont jelenleg ZÁRVA tart. Első nyitási nap: 2024. január 8.

    Nyitva tartás 2024. január 8-tól:
    hétfő: 11:00-18:00-ig
    kedd: 10:00-18:00-ig
    szerda: 10:00-18:00-ig
    csütörtök: 10:00-19:00-ig
    péntek: 10:00-18:00-ig
    szombat-vasárnap: zárva

    Az átvétel díja a megrendelés értékétől függ:
    15.000 Ft alatti megrendelés esetén: bruttó 650 forint
    15.000 Ft felett ingyenes

    Térkép:


  • Sződligeti telephelyünkön (Sződliget, Szent István u. 23.)
    Telefonszám: +36-20-313-5258
    A helyszínen csak készpénzzel lehet fizetni. Itt nem számítunk fel utánvét kezelési költséget.
    Az átvétel ingyenes!
    Nyitva tartás munkanapokon 8 - 17 óra között.
    Térkép:


    Szállítás módja

    A rendelés leadásakor választhat, hogy az Express One vagy a GLS futárszolgálattal küldjük a csomagot. Normál csomag esetén (nem tartalmaz terjedelmes terméket) a szállítás díja Magyarországon Express One esetén bruttó 1.590 forint, GLS esetén bruttó 1850 forint.
    A 15.000 Ft felett a szállítás díja ExpressOne esetén ingyenes, GLS esetén bruttó 260 forint.
    GLS csomagpont és autómata szállítás esetén bruttó 990 forint, 15.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes.
    Bizonyos termékeket egyedi, kedvezményes áron szállítunk. A kedvezményes szállítási költség a termékek oldalán van feltüntetve. Ha több terméket rendel mindig a legkedvezőbb szállítási díjat számítjuk fel, kivéve ha van "terjedelmes" termék is van a rendelésben.

    A nagy, terjedelmes csomagok esetén a csomag mérete vagy súlya miatt egyedi szállítási díjat kell fizetni, ami a termékek oldalán külön fel van tüntetve. Ilyen termékeknél összeghatártól függetlenül felszámítjuk a szállítási költséget, tehát 15.000 Ft felett nem lesz ingyenes a kiszállítás.

    Ha több terméket rendel egyszerre, azt egy csomagban fogjuk küldeni, így Ön egy szállítási díjat fog fizetni. A termékek várható szállítási ideje termékenként eltérhet, amit feltüntetünk a termékek oldalán. Ha valamelyik terméket nem tudjuk az ígért határidőre szállítani, akkor telefonon egyeztetünk Önnel.

    A futár a feladást követő munkanapon szállítja ki a csomagot. Ha nem találja a címzettet, telefonon egyeztet, ezért kérjük, olyan számot adjon meg, amelyen munkaidőben elérhető.

    Amennyiben önnek valamilyen okból nagyon sürgős a megrendelés teljesítése, kérjük:

    1. Lehetőleg olyan terméket válasszon, aminél RAKTÁRON státuszt tüntettünk fel.
    2. Írja bele a megrendelésnél a „Megjegyzés” rovatba, hogy melyik napra kell megérkeznie legkésőbb a megrendelésnek.
    3. Válassza a bankkártyás, vagy utánvétes fizetési módot. Ha mégis inkább utalna, küldje át az utalást igazoló dokumentumot a info@kreativkid.hu e-mail címre.

    Visszaküldési garancia

    Amennyiben rendeléskor kiválasztja a "Visszaküldési garancia" kiegészítő szolgáltatásunkat, a vásárlástól való elállás esetén ingyen visszaküldési lehetőséget biztosítunk a számlán szereplő termékekre.

    Jótállás, garancia, kellék- és termékszavatosság, elállás

    Hétköznapi megfogalmazásban melyik mi és mire jó?
    Jótállás: leegyszerűsítve 10.000Ft feletti tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jog ami biztosítja a javítás, csere esetleg a pénzvisszafizetés lehetőségét abban az esetben ha a megvásárolt termék meghibásodik vagy nem az "ígérteknek" megfelelő. Időtartama 1 év. Ha a kereskedő nem tartja jogosnak a jótállási igényt bizonyítania kell, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék vásárló által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett.

    Garancia: A jótállás - hétköznapi és közismert neve.

    Kellékszavatosság: Bármely termékre vonatkozik, tehát 10.000Ft alatt is. Meghibásodás vagy nem az ígérteknek megfelő működés esetén a kereskedő felé élhetünk javítási, csere vagy pénzbeni visszafizetés igényünkkel. A visszatérítés lehet teljes (visszavásárlás) vagy részleges (kárpótlás). Időtartama: 2 év, melynek első 6 hónapjában ha a kereskedő nem tartja jogosnak a szavatossági igényt bizonyítania kell, hogy a hiba oka a teljesítés után, jellemzően a termék fogyasztó által történő nem rendeltetésszerű használata vagy kezelése miatt keletkezett. Fél év után viszont a vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba nem "miatta" következett be.

    Termékszavatosság: Nagyon hasonló, mint a kellékszavatosság, de itt a termék gyártója/forgalmazója felé élhatünk javítási és csere igényünkkel. Időtartama 2 év a termék forgalombahozatalától számítva. Itt is fél évig a gyártón a bizonyítási teher ami utána átszáll a vásrlóra.

    Elállásról akkor beszélünk, ha a vásárló meggondolta magunkat és mégsem szeretné megtartani a megvásárolt terméket. A kereskedő felé kell jelezni az elállási szándékunkat. Időtartama: 14 nap Amennyiben bármilyen okból elégedetlen vagy meggondolná magát, erre törvényi lehetősége van.

    Részletesebben az elállásról:
    Megrendelése során élhet a 45/2014. (II. 26.) Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállás jogával. (A kormányrendelet teljes szövegét itt olvashatja: 45/2014. (II.26.)
    A szerződéstől az áru átvételét követő 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Ebben az esetben az Eladó köteles a Vevő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríteni. Az elállási jog gyakorlása esetén az áru visszaküldésének költségét a Vevő viseli, kivéve akkor, ha korábban, a rendelés leadása során megrendelte a "Visszaküldési garancia" kiegészítő szolgáltatásunkat: ebben az esetben mi ingyen visszaküldési lehetőséget biztosítunk a számlán szereplő termékekre.
    Az elállási szándékot a legegyszerűbben az info@kreativkid.hu email címre írt emailben jelezheti felénk. De megteheti ez postai úton vagy telefonon is. Kérjük, az emailben tüntesse fel a megrendelés sorszámát!
    Amennyiben a vevő a terméket személyesen szeretné visszajuttatni vagy személyesen kíván panasszal élni, akkor azt a 2133 Sződliget, Szent István u. 23. szám alatti irodánkban teheti meg.
    A Vállalkozás követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés megtérítését.
    Az elállásról mindenre kiterjedő részleteit megtalálja az Általános Szerződési Feltételeinknél..

    Részletesebben a kellékszavatosságról
    Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
    Ön a webáruház hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
    Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
    Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
    Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
    Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.
    Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
    Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
    Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
    A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

    Részletesebben a termékszavatosságról
    Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
    Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az előző pontban meghatározott (kellékszavatosság) jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
    Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
    Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
    Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
    A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
    Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
    Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
    A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
    - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
    - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
    - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
    A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
    Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

    Részletesebben a jótállásról
    Milyen esetben élhet a fogyasztó a jótállási jogával?
    Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Szolgáltató jótállásra köteles, ha a felhasználó fogyasztónak minősül.
    Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
    A jótállás időtartama egy év. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a forgalmazó vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
    Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
    A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

    Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 151/2003 sz. Kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.

    Ha a megrendelt árucikk hibás vagy hiányos, akkor cégünk díjmentesen kicseréli illetve pótolja a hibás vagy hiányzó darabokat. Amennyiben a cserére nincs mód (mert például a termék időközben elfogyott), a vásárló elállhat a vásárlástól.
    Felvilágosítás, speciális kérés és esetleges probléma esetén kérjük, keresse Vevőszolgálatunkat.

    Rendelési információk

    Megrendelés leadása történhet telefonon vagy a Webáruház online felületén keresztül. A megrendelést akkor tudjuk befogadni, ha a vásárló minden szükséges adatot rendelkezésre bocsátott. Szükséges adatok a regisztrációs oldalon kötelezően megadandónak jelölt információk. A regisztráció és a vásárlás közben felmerülő technikai problémákért a Webáruház felelősséget nem vállal. A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a vásárlót terheli.
    Az Webáruházban feltüntetett árak minden esetben bruttó árak.
    A termékek várható átvételi ideje megtalálható a termékek információs oldalán. Ha ettől valamiért eltérnénk, akkor a vásárlót erről telefonon értesítjük.
    Regisztrációt követően az online felületen a kiválasztott termékek kosárba helyezése után meg kell adni a választott szállítási- és fizetési módot, majd véglegesíteni kell a megrendelést.
    Amennyiben a már leadott rendelésén szeretne módosítani, akkor azt telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül vagy email útján teheti meg.

  • Árukereső.hu Árukereső.hu